tisdag 16 juni 2009

Combat

 

Jag tränar BodyCombat på ett gym. Det är ett förkoreograferat gruppass som innehåller delar ur olika kampsporter kort och gott. Mycket roligt! Jag har bara gått där några gånger så jag är ganska kass på det fortfarande men det är som sagt KUL! Idag kände jag mig väldigt yr under hela passet så jag tog det väldigt lugnt, jag borde ha avbrutit men jag kände att jag verkligen behövde träna.

Efteråt åkte jag till köpcentrumet och där var det pocketrea på Coop Forum. 3st för 99:-, det är ju billigare än Adlibris :O

Till saken hör att jag är galen i böcker. Har läst minst en bok om dagen sen jag var 5 år gammal. Svårighetsgraden på böckerna har naturligtvis ökat med åren men minst en bok om dagen har det blivit. Fast numera när det kommit till de lite tjockare böckerna så kan man väl snarare säga att jag läser ut en bok om dagen, jag läser nämligen flera olika böcker på samma gång.

Men böcker är nästan mitt liv, läser otroligt fort och minst en timme om dagen. Behöver jag säga att svenska är ett av mina bästa ämnen i skolan ;)

Mina absoluta favoritböcker är Twilightserien av Stephenie Meyer, som så många andras. Anledningen till att just de är så speciella är att Stephenie väver in verkligheten så bra, man får känslan att detta skulle kunna vara sant. Sen representerar de den sanna kärleken. Bella och Edward har den kärleken alla vill ha, kärleken som jag vill ha, men som kanske få hittar. Har inte läst dem på engelska än, har köpt alla men ska läsa dem när jag åker till Norge o hälsar på min syster och hennes flickvän nästa vecka. Kan tänka mig att de till och med är BÄTTRE på engelska :O

Oj vilket långt inlägg det blev, hoppas ngn orkar läsa :P

XOXO SpecialGirl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar