måndag 15 juni 2009

AAAW:D

StinaLee är gravid, visst är det fantastiskt! Är så himla glad för hennes skull. Hon kommer verkligen bli en fantastisk mamma. Att hon har lyckats dölja det så himla länge är verkligen imponerande!

Jag hoppas bara att hennes dotter inte drabbas av någon allvarlig sjukdom, eller dör av t.ex. plötslig spädbarnsdöd, det är hemskt för alla men extra hemskt för henne eftersom hon är en offentlig person. Om hennes dotter drabbas av en allvarlig sjukdom eller till och med dör, så får hela Sverige ta del av det, det är ju mycket enklare för en vanlig människa som inte har allas ögon på sig, som inte behöver dela sin sorg med hela Sverige.

Ni tycker säkert att jag är förjävlig som tar upp det här men det är saker som KAN hända. Jag är expert på att se negativa saker i allt :P Och eftersom detta är MIN blogg så får jag skriva om det här :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar